Är priset verkligen allt när det gäller fönster ?

Är priset verkligen allt när det gäller fönster ?

ADMIN
Administrator
Admin

Re: Är priset verkligen allt när det gäller fönster ?

Juha terpi / norrbotten
Nej det tycker inte jag , alltså fönster vill man ju ha länge och bör välja ett bra fönster. Googla efter modell och känn förstroende för säljaren. Säljare kan dock ge förtroende även för ett skitfönster ;)

Vi är nöjda iallafall med våra Pvc Gealan 8000 IQ - bra kvalitet

Re: Är priset verkligen allt när det gäller fönster ?

Fabian
JAH HAR SYSSLAT MED MONTERING AV FÖNSTER. JAG HAR JOBBAT PÅ MÅNGA FÖRETAG OCH KÄNNER TILL OLIKA SLAGS FÖNSTER. JAG REKOMMENDERAR ATT KÖPA FÖNSTER FRÅN KÄNDA FÖRETAG SOM ÄR ETABLERADE PÅ MARKNADEN SEDAN NÅGRA ÅR FÖR ATT UNDVIKA PROBLEM. Om ni importerar fönster och är insatta i detta ämne så rekommenderar jag Venska från Gdansk. Samarbete på högsta nivå. Om  man köper fönster til sig själv så är Drutex fönster bra, också från Polen. De är de bästa PVCfönstren som jag någonsin monterat.

Re: Är priset verkligen allt när det gäller fönster ?

Fabian
Ja, att importera fönster är det inget fel på. Men man måste ändå hitta  nån pålitlig levarantör som har fönster av bra kvalié till ett rimligt pris. Så att man verkligen kan tjäna  bra pengar på det.  Jag rekommenderar Venska från Gdansk och Drutex. De har bra fönster.

Re: Är priset verkligen allt när det gäller fönster ?

Charles
Venska från Polen, staden heter Gdansk och den rekommederar jag till alla som inte besökt den ännu.  Men för at komma till saken, vi har samarbetat med många leverantörer från olika länder: Polen, Tjeckien,  Slovakien, Ungern och även Rumänien (det var ett dramatiskt fel att samarbeta  med nån därfirån). Det är  faktiskt bara Venska som uppfyller våra standarder.  De levererar inom 10 dagar, kvaliteten på deras produkter är av högsta klass. Det är svårt att hitta nån bättre leverantör.

Re: Är priset verkligen allt när det gäller fönster ?

pcw windows poland
Efter att i flera år ha sysslat med olika verksamheter från matbutiker till lekplatser är jag och min fru medvetna om att man kan tjäna bra pengar genom att importera varor från de länder där priser är mycket lägre än i Sverige. Nu säljer vi fönster i samarbete med företaget som heter Venska och vi är mycket nöjda. De är en pålitlig affärspartner. Vi gör mycket i vinst till och med väldigt mycket men det är faktist ens levarantör som spelar störst roll. Detta gäller egentligen vilken verksamhet som helst.